Anlaşmalı Kurumlar & Özel Sağlık Sigortaları Operasyonel Yönetim Süreçleri
Yeni Birim Oluşturulması ve Yönetimi
– Oluşturulacak birim için ekip istihdamı
(minimum bir müdür, bir hasta kayıt, bir hasta karşılama personeli.
NOT: Hasta potansiyeline göre personel sayısı değişebilir.)
– Kurum sözleşmeleri ve yürütülmesi
– Denetim ve süreç yönetimi
– Eğitim hizmetleri
– Raporlama, takip, mevzuat süreçleri
– Hasta memnuniyet ölçümleri
– Kayıp-kaçak tespit ve önleme süreçleri
– Hasta kurum faturalama, mutabakat, ödeme takipleri
– Kurumsal pazarlama desteği
– Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Desteği
Mevcut Birimin Eğitimi ve Yönetimi
– Müdür pozisyondaki TwinsMed yetkilisi, sürekli olarak birimin başında görev yapacaktır
– Denetim ve süreç yönetimi
– Eğitim hizmetleri
– Raporlama, takip, mevzuat süreçleri
– Hasta memnuniyet ölçümleri
– Kayıp-kaçak tespit ve önleme süreçleri
– Hasta kurum faturalama, mutabakat, ödeme takipleri
– Kurumsal pazarlama desteği
– Dijital Pazarlama – Sosyal Medya Desteği
Anlaşmalı Kurumlar & Özel Sağlık Sigortaları Birim Yönetimi
√ Kurumunuz Adına Yeni Anlaşmaların Yapılması ve Varolan Anlaşmalarda Revizyon Çalışmaları
√ Gelen Tekliflerin Kurumunuzun Fiyat Politikası Üzerinden Değerlendirilmesi
√ Otomasyon Sistemine Kurum Tanımlamaları, Sistem Üzerinde Fiyat Tarifelerinin Entegrasyonu
√ Kurum İçerisinde Anlaşmalı Kurumlar Birimi Oluşturulması (Mevcut bir birim yoksa)
√ Faturalama, Kurumlara Gönderilecek Evrakların Kontrolü ve Gönderimi, Sistem Fatura Kapamaları
√ Ödeme Takipleri
Anlaşmalı Kurumlar & Özel Sağlık Sigortaları Eğitimi
√ Hasta Kayıt Elemanlarının Anlaşmalı Kurumlar, Otomasyon ve Provizyon Sistemleri Konusunda Detaylı Eğitimi
√ Tüm Birim Personelleri ve Tıbbi Kadronun Anlaşmalı Kurumlar Konusunda Eğitimleri
Anlaşmalı Kurumlar & Özel Sağlık Sigortaları Satış / Pazarlama
√ Özel Sağlık Sigortası ve Anlaşmalı Kurum Hasta Potansiyel Ölçümü, Lokasyon Değerlendirmesi
√ Call Center, Hasta Hizmetleri vb. Birimlerin Eğitimleri
√ Otomasyon Sistemi’nde Alt Birimlerin Oluşturulması
√ Anlaşmalı Kurum Hastalarına ve Kurumlara Yönelik Memnuniyet Anketi
Periyodik Olarak Sunduğumuz Özel Danışmanlık Hizmetleri
– Denetim ve Süreç Kontrolü
– Oryantasyon – Mevzuat – Sigorta Eğitimleri
– Raporlama – Takip
– Mutabakat – Ödeme Takipleri